NuffNang Top

Change Ur Better To Greater Life Headline Animator

Rabu, 9 Mac 2011

TESTIMONIAL PURE OIL SERIES 01


Nama ; Puan Junaidah binti Kassim Lokasi : Baling, Kedah Umur: 41 tahun H/P : 019-4728924
“Alhamdulillah sangat berpuas hati dengan produk ini. Sebelum ni Kak Ju ada masalah jerawat pasir, jerawat nanah dan parut. Setelah 4 hari menggunakan Pure Oil Series 01, jerawat kering dan parut dah pudar.”

Nama: Siti Fadzilawati Lokasi: Pasir Mas, Kelantan Umur: 32 tahun
Telefon: 012-2522930
“Selepas menggunakan Pure Oil Series 01, kesan regangan selepas bersalin semakin berkurangan. Saya juga gunakannya untuk menghilangkan parut di badan anak saya dan ianya sangat mujarab,”


Nama: Wan Maznah Umur: 35 Tahun Lokasi: Kelantan
“Sebelum ini saya telah mencuba bermacam produk tetapi tidak berkesan. Sejak menggunakan Pure Oil Series 01, jerawat di wajah saya semakin berkurangan dan kulit serta wajah saya semakin licin dan bersih. Bukan itu sahaja, kulit saya menjadi lebih tegang dan kelihatan lebih cerah”

Tiada ulasan:

Catat Ulasan